Kršćanski roditelji u središnjoj Indiji nisu vidjeli svoje dvoje male djece više od mjesec dana nakon napada sljedbenika tradicionalne plemenske religije koji su ih otjerali iz njihovog sela jer su se odbili odreći svoje vjere.
Aayatu Ram Podiyami, 35, dvaput je napadnut u selu Gupanpal, u okrugu Sukma, jer se odbio odreći svoje kršćanske vjere.
Uspio je pobjeći u džunglu u oba navrata, ali njegov otac, Mangu Ram Podiyami, “nije mlad i brz” te nije mogao pobjeći drugom napadu.
Mafija ga je prestala tući nakon što se onesvijestio, a njegovi su napadači mislili da je mrtav”, rekao je Aayatu Podiyami.
On, njegova supruga i otac nisu se vratili kući otkako su se sklonili na sigurno mjesto 12. veljače.
Par ima dvije kćeri, u dobi od 7 i 4 godine. Aayatu Podiyami je jedini preživjeli sin među troje braće i sestara, a također su u njegovoj kući ostali njegova majka, udovica i dijete mlađeg brata te sin njegovog starijeg brata.
“Ne mogu se vratiti kući vidjeti svoju djecu”, rekla je Aayatu Podiyami. “Naši napadači su na straži, promatraju našu kuću, čekaju da se vratim. Bog je naša jedina nada. Molimo molite za nas. Ne vidim put naprijed.”
Njegov je otac pušten iz državne bolnice nakon što je 16 dana bio liječen zbog kritičnih ozljeda, a još uvijek se liječi u privatnom medicinskom centru. “Još uvijek imam bolove u prsima i teško dišem”, rekao je Mangu Podiyami.
Pritisak za povlačenje
Seoski čelnici upravljaju i Gupanpalom i još jednim selom, a 6. veljače pozvali su dvije kršćanske obitelji iz Gupanpala i još 10 drugih iz drugog sela naredivši im da se odreknu svoje vjere u Krista ili će biti protjerani, rekao je Aayatu Podiyami.
Svih 11 drugih kršćanskih obitelji vratilo se svojoj animističkoj, plemenskoj vjeri, rekao je.
“Što si odlučio?” – upitao ga je poglavar sela. “Hoćeš li se odreći svoje kršćanske vjere ili otići iz sela?”
“Rekao sam im: ‘Gdje ću ići? Ovo je moj dom’, rekao je Aayatu Podiyami za Morning Star News. “Vjerujem u Isusa četiri godine i želim nastaviti vjerovati u Njega.”
Ubrzo je rulja od oko 100 ljudi napala kršćane sjekirama, noževima i palicama, rekao je. Dok je Aayatu Podiyami bježao u džunglu, njegov se otac zaključao u sobu u njihovom domu.
Nakon skrivanja u džungli cijeli dan i noć, Aayatu Podiyami podnio je žalbu policijskoj postaji Tongpal.
Policajci su 8. veljače pozvali predstavnike sela u policijsku postaju i pregovarali o sporazumu između stanovnika i vođa sela, pozivajući se na individualno pravo na vjersku slobodu. Nije zabilježena službena žalba.
Ujutro 12. veljače, međutim, seljani su se okupili ispred kuće Aayatu Podiyamija i ponovili ultimatum, ispitujući ga šest puta. Njegov odgovor je bio isti kao i prije i rekli su mu da se preseli u drugo selo.
Aayatu Podiyami skrivao se u džungli nekoliko sati, mijenjajući lokacije jer je znao da ga seljaci love.
Policijska pristranost
Arun Pannalal, predsjednik Chhattisgarh Christian Foruma, optužio je policiju za nedjelovanje, rekavši da je načelnik postaje primio pisanu informaciju o mogućnosti novih velikih napada nakon napada 6. veljače.
“Policija nije poduzela odgovarajuće korake”, rekao je Pannalal. “Samo pričanje i riječi nisu bili dovoljni. Nedjelovanje policije ohrabrilo je napadače da ponove ono što su ranije učinili, ali ovaj put s mnogo brutalnosti.”
“Bio je to jasan napad s namjerom ubojstva”, rekao je. “Blage kazne koje izriče policija pokazuju njihovu pristranost. Unatoč teškim ozljedama glave i Manguovom kritičnom stanju, policija nije pružila hitnu medicinsku pomoć.”
Obitelj je pozvala hitnu pomoć. “Seljani su okružili kola hitne pomoći i nisu im dopustili da mog oca prevezu u bolnicu”, rekao je. “Moja obitelj je molila da im dopusti da ga uzmu, inače će umrijeti.”
Aayatu Podiyami prijavio je drugi napad policiji, ali je Prvo izvješće o informacijama koje je konačno registrirano opisalo napad kao blagu tučnjavu, rekao je.
Uz pomoć odvjetnika, Aayatu Podiyami podnio je pisanu pritužbu pododsječnom sudu, kolekcionaru i policijskoj upravi.
Crkvena bogoslužja na tom području su prestala. Prethodno se oko 50 ljudi redovito okupljalo na bogoslužju na otvorenom objektu u obližnjem selu.