Proročko škropljenje je ispunjeno upravo na način na koji je Isus prolio svoju krv: On je prolio svoju krv upravo sedam puta prije nego što je žrtva bila potpuna.
U starozavjetnim pregledima, možemo vidjeti kako je Isus platio cijenu i učinio sebe konačnom savršenom žrtvom.
Ovaj čin, obred pomirenja je detaljno opisan u Levitskom zakoniku u 16 poglavlju. Veliki svećenik je samo jednom godišnje mogao ući u najsvetije mjesto, u Svetinju nad svetinjama: morao je sa sobom ponijeti dvije stvari, kadionik s tamjanom (mirisni kad), koji je činio aromatski oblak koji je prekrivao njega i Pomirilište. I krv žrtve koju je nudio u svoje ime.
Trebao je sedam puta poškopiti krv između drugog zastora gdje je ušao. Istočnu stranu Pomirilišta i ispred Pomirilišta. Vjerujem kako je ovo točno proročki pogled, kako će Isus prosuti svoju krv na putu do križa, kao i na samom križu.
Broj sedam ukazuje na rad, djelo Duha Svetoga. To je broj potpunosti ili savršenstva, što ukazuje na savršen posao. Proročko škropljenje je ispunjeno upravo na način na koji je Isus prolio svoju krv: On je prolio svoju krv upravo sedam puta prije nego što je žrtva bila potpuna.
U tom sedmostrukom prolijevanju Isusovo je tijelo bilo ispražnjeno od krvi. Doslovno je izlio svoju dušu do smrti u ovim koracima:
1. Njegov znoj je postao krv (Evanđelje po Luki 22,44)
2. Udarali su ga po licu šakama i štapovima (Evanđelje po Luki 22,63-64)
3. Bičevali su ga rimskim bičem (Evanđelje po Luki 18,33)
4. Vukli su ga za bradu (Izaija 50,6)
5. Trnje su mu utisnuli u tjeme (Evanđelje po Mateju 27,29)
6. Ruke i noge su mu proboli čavlima (Evanđelje po Ivanu 20,25)
7. Njegov bok su proboli kopljem (Evanđelje po Ivanu 19:34).
Naša molitva je: “Oče, hvala ti da po krvi Tvoga Sina Isusa Krista mogu ući u Svetinju nad svetinjama, u Tvoju Svetu prisutnost.
Autor: Derek Prince