Božja Riječ ima odgovore na pitanja u svakom vremenu. Ona nam može pomoći i u razumijevanju homoseksualnosti.
Homoseksualci, kao i oni koji se zalažu za prava homoseksualaca, nerijetko osuđuju kršćane za netoleranciju, mržnju, isključivost … pa im se čak spočitava da ne poštuju Isusovu zapovijed ljubavi prema bližnjem („Ljubi bližnjega svoga…“).
Stječe se mučan dojam da o ovoj temi svi smiju govoriti, osim vjernika. Pod takvim pritiskom javnosti pojedini se kršćani, pa i navjestitelji Božje Riječi plaše govoriti o ovoj temi u svjetlu Biblije. No, poruka koju kršćani i o ovoj temi imaju reći jest poruka ljubavi.
U videu u nastavku pogledajte izvrsno razmišljanje dr. sc. Jasmina Milića o homoseksualnosti u svjetlu Božje Riječi.
Božja Riječ nas poziva ljubiti i prihvatiti i homoseksualce. Isus ljubi, odnosno voli grješnike pa tako i homoseksualce. Stoga je za svaku osudu kada netko, pozivajući se na Boga, vrijeđa i omalovažava homoseksualce, nazivajući ih različitim pogrdnim imenima, zagovara ili izaziva nasilje prema njima i sl. Nasilje prema bilo komu ne može se opravdati Isusovim naukom.
Svima nam je dobro poznata zgoda kada su doveli ženu preljubnicu pred Isusa s namjerom da je kamenuju. Na njihovu provokaciju Isus odgovara: „Ako je među vama netko bez grijeha, neka prvi baci kamen“ (Iv 8,7). Isus je bio jedina osoba u poziciji da baci kamen na ovu ženu, no on to nije učinio. On je prema ovoj ženi iskazao veliku ljubav i suosjećanje. No, on joj je također rekao: „Idi sada, i ne griješi više“ (Iv 8,7). Pozvani smo nasljedovati Krista što znači bezuvjetno ljubiti i prihvaćati druge ljude. Istovremeno, grijeh moramo imenovati grijehom i ne smijemo ga ublažavati.
Naša ljubav prema homoseksualcima zapravo znači upoznati ih s Kristom koji može radikalno promijeniti i njihov život. John Stott je napisao:
„U samome je srcu svakoga homoseksualca duboka praznina, ljudska glad za uzajamnom ljubavlju, traganje za identitetom i žudnja za cjelovitošću. Ako ih homoseksualci ne mogu naći u „obitelji crkve“, onda nemamo pravo rabiti taj izraz“.