Sviđalo se to ljudima ili ne, Bog se miješa u bračni život ljudi i miješa se u pitanje seksualnog morala. Kako gleda na seksualne perverzije?
Postoji razlika između bluda i preljuba. Blud predstavlja seksualne odnose prije braka, a preljub je seksualni odnos čovjeka koji živi u bračnom savezu i obvezi.
Seksualna je veza bez bilo kakve obaveze nemoralna. Ljudi misle da imaju pravo zadovoljiti svoje seksualne i emotivne potrebe. Naime, to su ljudska prava i Biblija uči da imaš pravo na to, ali samo ako si se obavezao!
Obvezivanje je tanka linija koja razdvaja seksualne grijehe od moralne seksualnosti. Savez je ono što uvijek odlučuje. Ako se bračni život ostvaruje unutar saveza, on prenosi život. Ali, ako do seksualnog odnosa dolazi izvan saveza, on prenosi smrt onima koji u njemu sudjeluju.
Kako Bog gleda na seksualne perverzije?
Apostol Jakov izražava važan biblijski princip: ako ljudi drže sve zapovijedi, a samo jednu prekrše, grešni su u kršenju čitavog Zakona. To znači da čovjek uzalud vjeruje u Isusa Krista i uzalud je član crkve ako se ne obrati na seksualnom području i ne hoda u Božjoj pravdi, odnosno ne usuglasi svoj život s Božjom savršenom voljom. On neće naslijediti Božje kraljevstvo.
Proteklih godina Europu je, zajedno sa drugim kontinentima, zahvatio bunt protiv sedme zapovijedi. Ali, ova je zapovijed sama istina koja je potekla izravno iz Božjih usta, istina koja će opstati vječno.
Sodoma i Gomora tijekom vremena postali su spomenici moralne propasti i seksualnog nemorala. Vječno će naviještati da Bog ovakvo ponašanje i način života nije prihvatio, i nikada neće prihvatiti.
O vremenu Herodove vladavine također može se reći da nije predstavljalo vrijeme uzvišenog morala. Sjetimo se samog Heroda. Smrt Ivana Krstitelja bila je povezana sa seksualno nemoralnim događanjem. Ivan je, prema Bibliji, s pravom prenio Božji stav kralju i njegovoj ljubavnici u vezi pitanja koja se tiču i osobnog života. Zapravo, opomenuo je Heroda kako ne smije živjeti zajedno s Herodijadom, suprugom svoga brata.
Trenutno najjači đavolski napad teče u području sedme zapovijedi
U slučaju današnje crkve, jasno se vidi da je jedna od najslabijih strana, preko koje neprijatelj ulazi i izlazi, područje seksualnosti.
Prema Bibliji, Boga se u velikoj mjeri tiče ljudski brak i seksualni život. Zbog toga, sviđalo se to ljudima ili ne, Bog se miješa u bračni život ljudi i miješa se u pitanje seksualnog morala. Odgovaralo to ljudima ili ne, njegovo mišljenje, zapovijed i sud na ovom se polju nisu i neće promijeniti.
U Rimljanima 1, 23-24 piše: ”zamijeniše slavu neraspadljivog Boga, likom, obličjem raspadljiva čovjeka, i ptica, i četveronožaca, i gmazova. Zato ih Bog po pohotama srdaca njihovih predao nečistoći te sami obeščašćuju svoja tijela”. Kao što vidimo, apostol veoma strogo govori o ovoj pojavi. Ako bolje pogledamo, gore navedeni citat opisuje stvarnu seksualnu revoluciju i tvrdi da je razlog njene pojave otuđenje ljudi od vječnog Boga. U njega vjeruju možda samo formalno ili u svom razumu čuvaju samo pojam o Bogu, ali ga u svom srcu više ne poznaj. Ako ta spoznaja nije prisutna u ljudskom srcu, to će stvoriti negativnu promjenu u ljudskom identitetu.
Perverzne i seksualne želje ne potječu od ljudske prirode jer čovjek nije seksualna životinja. I bez zadovoljavanja ovih neobuzdanih želja, čovjek može uravnoteženo i u miru, sa sobom i svojim okruženjem, zdravo i produktivno živjeti.
Neobuzdanost na području seksualnosti stvara mnogo veće probleme nego obuzdavanje jer nanosi veliku štetu čovjeku na duhovnom, duševnom i fizičkom području. Nije teško prepoznati kad je čovjek vezan pornografijom, homoseksualnošću ili možda masturbacijom jer se njegova ličnost mijenja. Može se primijetiti da je osoba na neki način uprljana i da se razlikuje od ostalih time što posjeduje karakterističnu labilnost i što je okružuje negativna tajanstvenost. Naime, grijeh stavlja izuzetno velik teret na čitavu njegovu ličnost, izbacuje ga iz ravnoteže, a zatim potpuno deformira. Ima slučajeva kada se i na licu očituje seksualna želja, ali i pogled često jasno otkriva da dotična osoba nije čista.
Seksualni grijesi deformiraju osobnost
Ako se čovjek neprestano izlaže seksualnim pritiscima, ne suprotstavlja se iskušenjima u dovoljnoj mjeri, ne štiti samog sebe moralnim principima i dopušta da u ovom području bude kontinuirano manipuliran, neće se izvući bez povrjeda.
Dakle, seksualni grijesi u osnovi deformiraju osobnost ljudi. Seksualni grijeh i na emocionalnom polju nanosi ozbiljne štete ljudima jer u ovim odnosima nije riječ ni o čem drugom nego o običnom zadovoljavanju emocionalnog i seksualnog apetita. Prema Bibliji, seksualna perverzija, mržnja i smrt sestre su trojke. Čovjek, čija se duša poistovjeti i sve više nerazdvojno ispreplete sa životnim osjećajima, izuzetno se teško može promijeniti. Čak i kad bi htio, ne bi se mogao lako promijeniti jer ne razlikuje sebe samog od sile koja ga drži.
Čovjekov seksualni život ujedno je i Božja briga. Bog očigledno ima pravo miješati se u njegov život, štoviše ima i osnovno pravo odrediti odgovarajući način života za čovjeka.
U biblijskom događaju o Herodu, čitamo da je on u vezi mnogih stvari rado slušao Ivana, čak ga je zanimala i Isusova pojava, ali imao je ilegalnu vezu u svom životu. Unatoč Ivanovoj opomeni, nepromijenjeno je živio sa suprugom svoga brata i nije bio voljan priznati da čitava ta veza nije bila ništa drugo nego preljub. Ukoliko se veza temelji na preljubu, Bog je ne može ujediniti, prihvatiti i blagosloviti.
Dvolični tragači za Bogom, kao Herod, teško toleriraju kad se govori o tome da se po pitanju sedme zapovijedi u njihovom životu skoro ništa ne slaže s Božjim zahtjevima. Ali, baš taj njihov odnos prema sedmoj zapovijedi jasno otkriva kakav je njihov odnos s Bogom.
Oni uzrokuju da mnogi ne vjeruju da se Bog brine za njihov brak i pomaže im u izboru partnera. Ne vjeruju da nisu slučajno rođeni na određenom mjestu. Njihova se sudbina ne razvija slučajno jer se u njoj već nalazi božanska briga, a u toj božanskoj brizi nalazi se i božanska određenost. Ovu spoznaju, kad jedna osoba u drugoj prepoznaje svoju Evu ili svog Adama, nazivamo intuicijom.
Zbog toga je izuzetno važno da ne budemo nestrpljivi po pitanju tijela. Karakteristika duhovnog čovjeka jest da je njegovo biće pod vlašću duha. Ako duh vlada nad tijelom, u tebi ni na jednom području nema želja koje se ne mogu obuzdati.
Mnogi ljudi ulaze u loše veze jer seksualnu potrebu miješaju s ljubavlju, a kad uđu u takvu vezu, primjećuju da u svemu tome nema srca ni osjećaja, da nema ništa od pravog zajedništva, već je riječ samo o zadovoljavanju seksualne požude.
Dakle, u vezi sedme zapovijedi potrebno je osnažiti granice koje razdvajaju smrt i život, potrebno je prihvatiti i ostvariti zahtjeve Božje riječi i od njih nimalo ne odstupati ni desno ni lijevo. Kršćani se u ovom području trebaju radikalno promijeniti i vratiti ispunjenju Božjih zahtjeva.
Dajmo apsolutnoj istini još jednu šansu …
Autor: Nemet Šandor