Kršćanska braća blizanci, koja su snimala video za TikTok na festivalu u Pakistanu, uhićena su i optužena za bogohuljenje zbog navodnog oskvrnuća stranica Kur’ana tijekom seoskog sajma u Kalay Wali, Punjab.
Optužbe su podignute prema kontroverznom pakistanskom zakonu o bogohuljenju, Članku 295-B, nakon što ih je prijavio bivši školski kolega Ghulam Mustafa.
Dana 26. kolovoza 2024., Rahal i Tabish Masih slavili su s drugim kršćanima na seoskom sajmu, pjevajući himne i pjesme slavljenja. Dok su plesali, blizanci su bacali lažni novac u zrak snimajući video za društvene mreže TikTok.
Međutim, muškarac iz gomile ih je iznenada optužio da bacaju stranice koje sadrže stihove iz Kur’ana, što je izazvalo trenutni bijes, prenosi Christian Post.
Mustafa, član radikalne skupine Tahreek Labaik Pakistan (TLP), potaknuo je gomilu izjavom: “Ovi ljudi više ne mogu živjeti među nama.”
Situacija je brzo eskalirala, a gomila je počela brutalno tući braću prije nego što su uspjeli pobjeći u svoj dom. Bijesna masa okupila se ispred njihove kuće, uzvikujući protukršćanske slogane i spremajući se za napad. Policija je intervenirala nakon poziva upomoć, a braća su se predala policiji radi zaštite.
Braća su uhićena pod optužbom za bogohuljenje
Iako se obitelj sklonila u kući, dvojica mladića uhićena su pod optužbom za bogohuljenje. Mustafa, koji je podnio prijavu, izjavio je za GCR: “Ova zemlja je stvorena za islam. Svi koji ovdje žive moraju prihvatiti islam.” Također je tvrdio da je ranije pokušao preobratiti Rahala i Tabisha na islam, no oni su odbili.
Braća se trenutačno nalaze u pritvoru, a suočavaju se s pritiskom vlasti da priznaju krivnju. Tabish je za GCR rekao: “Prva dva dana, policija nas je pritiskala da priznamo ovaj zločin, ali molili smo Isusa da nam da snagu da izdržimo pritisak i ostanemo čvrsti u našoj vjeri. I dao nam je snagu.”
Njihov odvjetnik, Abid Gujral, kršćanin, nadao se da će sud odobriti jamčevinu za braću na saslušanju krajem rujna. Međutim, do 4. listopada još su uvijek bili u zatvoru.
Obitelj kaže da su blizanci dobrog zdravlja, ali trpe u teškim uvjetima. Pokušavaju uvjeriti tužitelja da preispita slučaj, no njihova budućnost ostaje neizvjesna jer optužbe za bogohuljenje i dalje potiču napetosti u regiji.
Strah od odmazde zbog slučaja prisilio je obitelj Masih i druge lokalne kršćane da napuste svoje domove dok se slučaj ne razriješi.
Unatoč teškoj situaciji, Rahal ostaje pun nade.
“I dalje se molimo u pritvoru da nas [Isus] oslobodi odavde.”